2015. december 28., hétfő

Elnézést

Sziasztok!

Nincs mentségem, miért hanyagoltam el ennyire a blogot, egyszerűen se időm, se energiám nem volt ahhoz, hogy akár ezt, akár a fő lapot szerkesszem, ez meglátszik mindkettőnél.
Most a vizsgaidőszakom tombol, egy perccel sincs több szabadidőm, de nem szeretném teljesen elhanyagolni az írást, éppen ezért kezdtem el töprengni azon, hogyan is képzelem el a Farkasok közt a bárány folytatását. Eddig csak ötleteim voltak, most már konkrét vázlatokban gondolkodom. Részletek vannak megírva, amiket össze kéne kötnöm és egészen gyorsan haladhatnék a regénnyel.

Persze, mindehhez jó lenne néhány biztató szó, esetleg egy-két kedves olvasó, aki megmondaná, mit gondol az eddigiekről.
Nem másokért írok, elsősorban önmagam szórakoztatására, de örülök, ha vannak olyan emberek körülöttem, akik szívesen olvassák az új fejezeteket és megmondják, mit rontottam el, vagy mennyire tetszett nekik ez vagy az. Erre van szükségem, a pozitív, építő hozzászólásokra. Nagy kérés? Lehet, de ettől még reménykedem benne, akad valaki, aki megteszi.

Természetesen a fejezetek nem attól függnek, hány áradozó hozzászólást kapok, ha egyet sem, akkor így jártam, de a blog élni fog, mert szeretem ezt a történetet, élvezem minden pillanatát, amit vele tölthetek és ez nekem elég. A többi már csak hab a tortán. :)

Előre is BUÉK nektek, jövőre biztosan találkozunk! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése